امشب..

خط خطی های زهرا

سلام.من شاعریانویسنده نیستم بلکه حرفهایی که ذهنم رودرگیرکردن روبرروی کاغذمیارم.امیدوارم خط خطی های من یه روزی دوای دردخاطرات من بشن.

امشب..

امشب شب دیدن توست

شب دل بریدن ازتوست


امشب دلم غرق خون است

دلم شیداومجنون است


امشب کبوترغمگین است

کبوترهم انگار درفکردل شکستن است


امشب زخم دلم سخت خونین است

زخمم نه بلکه دلم امشب بسیاردردمنداست



نظرات شما عزیزان:

حانیه
ساعت21:47---12 خرداد 1392
وای دلم این روزا هوای عشقمومیخادنمیدونیی خیلی سخته.
اگه خواستی به ماهم یه سری بزن


واحد
ساعت13:50---10 آبان 1391
سلام خوبی خواهر گلم مرسی که بهم سر میزنی گلم
باور کن اصلا فرصت ندارم به خدا یک ماه یه بار میام یه سر میزنم و میرم
دمت گرم وبت عالی شده موفق باشی گلم


مهسآ
ساعت16:34---30 مهر 1391
____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥█


رامین ☂شب بارانی☂
ساعت2:59---29 مهر 1391
این روز ها عجیب دلم بچگیم را میخواهد,خسته ام فقط یک قلم لطفا...میخواهم خودمو خط خطی کنم

آریا
ساعت6:38---27 مهر 1391
عادت به چشمهای سیاهت نمیکنم*اصلا از این به بعد نگاهت نمیکنم*میپرسم از خودم که چرا زجر میکشم* خود را و تورا چرا راحت نمیکنم*من میرم گلایه نکن از نبود من* میخواهمت که غرق گناهت نمیکنم*

بهنانه
ساعت11:49---10 مهر 1391
سلام عزیزم ممنون سرزدی وبلاگت فوق العادست لینک شدی اهنگ وبلاگتم رو خیلیییییییییییی دوست دارم

فرزانه
ساعت12:22---9 مهر 1391
سلام عزيزم
مرسي كه بهم سر زدي
من هم دوست دارم
سعي ميكنم هر وقت اومدم نت
بهت سر بزنم


فرزانه
ساعت12:17---9 مهر 1391
سلام زهراي من
خوبي عزيزم معذرت كه دير اومدم
من هم دوستت دارم عزيزم
ممنون كه بهم سر ميزني


مهسآ
ساعت8:56---8 مهر 1391
سلام زهراجان منو ببخش یه مدته اصلا حال خوشی ندارم واسه همین کم پیدام
با ادرس جدیدت لینکت کردم


مهسآ
ساعت8:55---8 مهر 1391
سلام زهراجان منو ببخش یه مدته اصلا حال خوشی ندارم واسه همین کم پیدام
با ادرس جدیدت لینکت کردم


ارامگاه د ل
ساعت14:01---7 مهر 1391
همه از درد فرار می کنن اما من سخت به دنبالشم...
ممنون از حضورتون
انتقادتونم قابل قبواست...
معذرت یا حق


مسلم
ساعت12:30---7 مهر 1391
مژده که میلاد رضا آمده
ولادت شمس ضحی آمده
مظهر ذات احد لم یزل
بنده محبوب خدا آمده
درگه او کعبه ی دل ها بود
قبله گه شاه وگدا آمده
هست مسیحا دم و احمد جمال
شبه علی مرتضی آمده

سلام آجی من وبم عوض شد.عیدت مبارک


کتی
ساعت21:28---6 مهر 1391
زندگی به من اموخت جا پای خدا درهمه جا پیداست...


لحظه ای به دستانت نگاه کن


چه ساده میشود زیبا نگاه کرد

سلام عزيزم ... ببخشيد خيلی گرفتار بودم
وگرنه زودتر بهت سر ميزدم ....
بازم ممنون گلم


مسلم
ساعت20:52---6 مهر 1391
در حریم قدسیت بال مناجاتی بده

گنبدت دل می برد وقت ملا قاتی بده
رواق تو تمامی جهان جا می شود
زودتر از گفتن حاجت گره وا می شود
آجی عید رضا مبارک باشه بر تو وخانوادت


مهسا
ساعت16:24---6 مهر 1391
مرسی زهرا جون به وبلاگم سر میزنی
شعر قشنگی بود خودت گفتیش؟


کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت13:59---6 مهر 1391
نميدانم چرا چشمانم گاهي بي اختيار خيس ميشوند... ميگويند حساسيت فصلي است. آري من به فصل فصل اين دنياي بي تو حساسم.

مسلم
ساعت11:57---6 مهر 1391
سلام آجی .خوش اومدی
قشنگ بود .لینک شدی .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, ساعت 11:0 توسط زهراامینی |